Case in het kort
De website www.slaapapneu.sr is een initiatief van Dr. J.K. Bean, KNO-arts, om de diagnose en behandeling van snurken en slaapapneu onder de aandacht te brengen. De bewustwording rondom de aandoening slaapapneu was aanvankelijk laag in Suriname, ondanks de ernstige gezondheidsrisico's die deze aandoening met zich meebrengt.
Het doel van de campagne was om het bewustzijn omtrent slaapapneu onder de Surinaamse bevolking te vergroten en om individuen die aan deze aandoening lijden, te informeren over de beschikbare behandelingsmogelijkheden.
Om dit doel te bereiken, werd een nieuwe website ontwikkeld en een strategische social media-campagne gelanceerd op Facebook en Instagram. De campagne genereerde meer dan 9,5 miljoen weergaven en resulteerde in 1829 aanmeldingen voor een consultatie.
Dit succes leidde tot nationale erkenning van het probleem en de uitbreiding van diagnostische faciliteiten in samenwerking met lokale ziekenhuizen, wat zorgde voor een verbeterde diagnose en behandeling van patiënten. De campagne maakte slaapapneu een trending onderwerp in Suriname.
Klant: | Slaapapneu Suriname |
Branche: | B2C - Healthcare |
Datum: | 07-2022 |
Website: | Bezoeken |
Achtergrond klant
De website ww.slaapapneu.sr is een initiatief van Dr. J.K. Bean, KNO-arts, om de diagnose en behandeling van snurken en slaapapneu onder de aandacht te brengen. Hierbij worden ook passende oplossingen aangeboden, zoals medische ingrepen en technische behandelingen.
Strategieën zijn leuk, successen nog leuker.
Doordachte strategieën zijn een goed begin, maar pas wanneer ze resulteren in online successen, wordt het echt interessant. Als partner in de ontwikkeling van (online) strategieën optimaliseren wij jullie marketinginspanningen over de hele linie.