Case in het kort
People & Bricks, een advies- en projectmanagementbedrijf gespecialiseerd in maatschappelijk vastgoed, kampte met een verouderde website die niet meer paste bij hun merkidentiteit en marketingdoelen. Het bedrijf bood B2B-diensten aan op het gebied van advies, portefeuillemanagement, projectmanagement en interim management. Om hun online aanwezigheid te verbeteren en nieuwe klanten aan te trekken, was een moderne en functionele bedrijfswebsite nodig die hun merkidentiteit weerspiegelde.
We begonnen met een uitgebreide overlegfase met People & Bricks om hun wensen en doelen voor de nieuwe website te begrijpen. Op basis hiervan kozen we een geschikte websitebasis en pasten deze aan om de merkidentiteit en specifieke behoeften van het bedrijf te weerspiegelen. Het definitieve ontwerp werd ontwikkeld met behulp van WP Bakery en WordPress, waardoor People & Bricks zelf content kan aanpassen en posten. Na enkele feedbackrondes werd de website succesvol gelanceerd, resulterend in een toekomstbestendig en schaalbaar platform dat voldoet aan de nieuwste webstandaarden en optimaal kan dienen als een toekomstig marketinginstrument.
Klant: | People & Bricks |
Branche: | B2B - Maatschappelijk vastgoed |
Datum: | 09-2019 |
Website: | Bezoeken |
Achtergrond klant
People & Bricks is een advies- en projectmanagementbedrijf dat zich richt op maatschappelijk vastgoed. Het bedrijf biedt B2B-diensten aan op het gebied van advies en portefeuillemanagement, projectmanagement en interim management.
Strategieën zijn leuk, successen nog leuker.
Doordachte strategieën zijn een goed begin, maar pas wanneer ze resulteren in online successen, wordt het echt interessant. Als partner in de ontwikkeling van (online) strategieën optimaliseren wij jullie marketinginspanningen over de hele linie.