Case in het kort
In samenwerking met het Hoofd Hals Centrum Suriname (HHCS) is PAPSupplies opgericht om toegankelijke en betaalbare behandelingen voor slaapapneu te bieden in Suriname. Het merk richt zich op de distributie van hoogwaardige CPAP-machines, vernevelaars en zuurstofconcentrators. Voorafgaand aan dit initiatief was er weinig bewustzijn over slaapapneu, en er was een dringende behoefte aan betaalbare behandelingen. Uit marketinganalyses kwamen verschillende marktzwaktes naar voren waar PAPSupplies op kon inspelen.
PAPSupplies biedt nu nieuwe en refurbished apparaten tegen lagere prijzen, rentevrije afbetalingsopties en samenwerking met lokale doktoren voor de juiste afstelling van CPAP-apparaten. Een moderne webshop met automatische orderupdates en betaalherinneringen via WhatsApp is ontwikkeld. De marketingcampagne op Facebook en Instagram vergrootte het bewustzijn over slaapapneu en verbeterde de levenskwaliteit van vele Surinamers.
De volgende stappen omvatten het uitbreiden van het assortiment en overwegen om de markt uit te breiden naar Guyana en Frans-Guyana om nog meer mensen te bereiken en te ondersteunen.
Klant: | PAPSupplies |
Branche: | B2C - Healthcare |
Datum: | 05-2022 |
Website: | Bezoeken |
Achtergrond klant
In samenwerking met het Hoofd Hals Centrum Suriname (HHCS) en Piralco is PAPSupplies opgericht om toegankelijke en betaalbare behandelingen voor slaapapneu te bieden in Suriname. PAPSupplies richt zich op de distributie van hoogwaardige producten voor de behandeling van slaapapneu en gerelateerde aandoeningen.
Strategieën zijn leuk, successen nog leuker.
Doordachte strategieën zijn een goed begin, maar pas wanneer ze resulteren in online successen, wordt het echt interessant. Als partner in de ontwikkeling van (online) strategieën optimaliseren wij jullie marketinginspanningen over de hele linie.