Case in het kort
Pixibooth, een snelgroeiend bedrijf dat gespecialiseerd is in de verhuur van Photobooths en 360 Videobooths, stond voor de uitdaging om hun online aanwezigheid te verbeteren. Aanvankelijk vertrouwde Pixibooth volledig op hun Instagram-account voor marketing en communicatie. Hoewel dit kanaal hen hielp om snel bekendheid te verwerven via mond-tot-mondreclame, ontbrak het aan een professioneel ontworpen website die de merkidentiteit kon weerspiegelen en als effectief conversiepunt kon dienen.
Het doel van de samenwerking was duidelijk: het ontwikkelen van een professionele website die niet alleen de esthetiek en waarden van Pixibooth weerspiegelde, maar ook functioneerde als een krachtige marketingtool. Door een uitgebreide brainstormsessie, marktonderzoek, wireframing en webdesign, creëerden we een moderne, gebruiksvriendelijke website. De site biedt nu een sterke basis voor de toekomstige marketingactiviteiten.
Klant: | Pixibooth |
Branche: | B2C/B2B - Verhuur |
Datum: | 02-2024 |
Website: | Bezoeken |
Achtergrond klant
Pixibooth is een dynamisch bedrijf dat actief is in zowel de B2C als B2B markt. Ze zijn gespecialiseerd in het verhuren van Photobooths en 360 Videobooths voor een breed scala aan evenementen, variërend van bruiloften en bedrijfsfeesten tot festivals en promotionele evenementen.
Strategieën zijn leuk, successen nog leuker.
Doordachte strategieën zijn een goed begin, maar pas wanneer ze resulteren in online successen, wordt het echt interessant. Als partner in de ontwikkeling van (online) strategieën optimaliseren wij jullie marketinginspanningen over de hele linie.